Translate

18 Ekim 2013 Cuma

Her şey unutulabilir ama kokunuz asla!

Yukarıda sol baştan; Dolce&Gabbana The One'ın deodorantı (kampanya vardı parfümünü alana deodorantını yanında çok ucuza veriyorlar diye almıştım tipik bayan:), Innova- Nuance(kendisinin hayranı olan koreli bir namjam var diğer blogumda anlatacağım şşt:), pembe renkli olan Victoria' Secret- Bombshell (çok hafif bir kokusu var herkes hayran kesinlikle öneririm benim de en sevdiğim kokum o sanırım), yanındaki küçük şişe Calvin Klein-Euphoria, Zara-Rose, zara'nın üstündeki top şeklindeki parfüm Avon-Incandessence(işe giderken günlük kullandığım parfüm malum diğerleri bir dünya para öyle kıyıp da her gün kullanmıyorum yani:), Avon-Treselle.

Bunlar da yine sol baştan; Calvin Klein- Eternity(Çok tatlı çok hafif bir gül kokusu ikinci en sevdiğim parfüm) Dolce&Gabbana-The one, Lancome-Miracle forever, Lolita-Lempicka(anormal şekerli ama bir o kadar da kışkırtıcı bir koku birini kışkırtmak istiyorsanız sürün bunu atın kendinizi o şahsın yanına:P

Ben çeşit çeşit parfüm sürmeyi çok sevsem de annem insanın kokusu bir tane olur ve insan onunla hatırlanır demekte ısrar etmekte. Kendisine hak vermiyor değilim ama zaten siz de ruhunda bin bir farklı kişilik barındıran ben gibiyseniz farklı farklı sürün kokunuzu yansıtın o günkü ruh halinizi;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder